بهترین روش ها برای مقابله با مشکلات رایج بین دانش آموزان

اشتراک گذاری مطالب علمی و اموزشی در اختیار کابران

بهترین روش ها برای مقابله با مشکلات رایج بین دانش آموزان

پرورش محبوب ترین سوژه

این رویکرد عجیب ترین آن ها به نظر می رسد، اما در واقع ثابت شده است که راه حل بسیاری از مشکلات دانشگاهی است.

از آنجا که ریاضی یکی از موضوعات پرطرفدار در این کشور است، این کشور بر آن تاکید کرده است.

این کار به کودکان فرصت بیشتری می دهد تا منطق و تفکر انتقادی خود را تقویت کنند.

البته همه کشورها نباید ریاضی را به عنوان موضوعی که بیشتر تدریس خواهند کرد، انتخاب کنند. خوشبختانه، کالج ها به دانش آموزانی که قبلا منطقه ای را که می خواهند درس بخوانند، انتخاب کرده اند، آموزش می دهند که این کار پرورش مفیدترین موضوع و افزایش استعداد آن ها را آسان تر از همیشه می کند.

فناوری را در آغوش بگیرید

قرن بیست و یکم نسبتاً وابسته و متمرکز بر فناوری است، به همین دلیل است که بسیاری از مشکلات در مدرسه با کمک آن قابل حل است. برای بهبود آموزش دانش‌آموزان، کالج‌ها باید وارد «عصر جدید» شوند و فناوری را در برنامه‌های درسی بپذیرند.

اخیراً، هلندی‌ها تغییری مبتنی بر فناوری را در هلند ایجاد کرده‌اند و مدارسی را افتتاح کرده‌اند که از iPod به جای کتاب یا تخته سیاه استفاده می‌کنند. این امر اذعان می‌کند که دانش‌آموزان دنیای مدرن در آن رشد کرده‌اند و آن‌ها را برای درک فناوری‌هایی که در آینده به آن‌ها نیاز زیادی دارند، مجهز می‌کند.

اگر مدارس موفق شوند به جای حواس پرتی، فناوری را به ابزاری برای مطالعه و یادگیری تبدیل کنند، با یک اقدام، بسیاری از مشکلات را حل خواهند کرد. دانش آموزان همیشه در کلاس و خارج از آن از فناوری استفاده می کنند. این به سادگی استفاده از آن را به چیزی سازنده تر هدایت می کند.

تمرکز بر مهارت های زندگی

به جای اینکه همه دانش‌آموزان را در یک کلاس درس ببندند و ساعت‌ها را صرف گوش دادن به مربیانی کنند که همیشه صحبت می‌کنند، سیستم آموزشی باید به آرامی به دنیای واقعی و خارج برود. آموزش و پرورش شروع به ایجاد تغییرات کرده است، اما به آرامی.

یکی از بهترین راه حل ها برای مشکلات دانش آموزان این است که آموزش را به گونه ای عملی تر و خلاقانه تر تغییر دهید. در حال حاضر، اکثر موسسات از یک اصل مطالعه مشابه به عنوان ساعات کاری 9 تا 5 استفاده می کنند و دانشجویان را بیش از هر زمان دیگری تحت فشار و استرس قرار می دهد.

دانش آموزان به طور مداوم تحت فشار قرار می گیرند تا با انتظارات تعیین شده از سیستم مطابقت داشته باشند، که به سختی جایی برای اشتباه برای آنها باقی نمی گذارد. در نتیجه، سیستم آموزشی بر حذف خطاها متمرکز شده است که گویی اینها چیز خوبی نیستند.

خیر، خطاها بخشی از فرآیند یادگیری هستند و باید به این صورت درک شوند. اگر سیستم مدام دانش‌آموزان را به خاطر خطاهایشان تنبیه کند و جایی برای یافتن راه‌حل برای آن‌ها باقی نگذارد، دانش‌آموزان هر روز بیشتر احساس ناامیدی خواهند کرد.

متاسفانه بسیاری از فعالیت هایی که در مدارس انجام می شود به دانش آموز اجازه نمی دهد که در یادگیری گیر کند و گیر کند. اگر دانش آموزی مرتکب اشتباه شود، این امر منجر به یک بازخورد فوری از سوی مربی می شود که خطا را حذف می کند، یا یک نمره پایین تر که آن را تنبیه می کند.

https://vinidit.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d9%85%d9%87%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%b1%da%af%d8%b1%d9%85-%da%a9%d9%86%d9%86%d8%af%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%db%8c%d8%a7%d8%af%da%af%db%8c/

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در وی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.