نقش فناوری در اکوسیستم نیروی کار جدید

اشتراک گذاری مطالب علمی و اموزشی در اختیار کابران

نقش فناوری در اکوسیستم نیروی کار جدید

با وجود تورم بالا، بازارهای سهام رکود، و نگرانی از اجتناب ناپذیر بودن رکود، جای تعجب نیست که بسیاری از شرکت‌ها گام‌هایی مانند به تعویق انداختن برنامه‌های پیاده‌سازی فناوری جدید برمی‌دارند. در محیط امروزی، این طرز تفکر به احتمال زیاد منجر به از دست دادن موقعیت رقابتی، ناکارآمدی بیشتر و به طور کلی کسب‌وکار بسیار ضعیف‌تر در طرف دیگر چرخه فعلی خواهد شد.

رویکرد رایج دستیابی و اتخاذ فن آوری جدید، یک فرآیند ارزیابی جامع را انجام می دهد که ماه ها به طول می انجامد و اغلب هزینه بیشتری نسبت به خود فن آوری دارد؛ سازمان ها را فلج می کند. وضعیت موجود به اندازه کافی خوب می شود، و سرمایه گذاری های فن آوری به عقب برمی گردد.

در طول پانزده سال گذشته، رایانش ابری کل صنعت توسعه نرم‌افزار و معماری نرم‌افزار را بازسازی کرده است و شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا ابتکارات تحول دیجیتال را با کسری از هزینه دوره‌های فناوری قبلی تسریع کنند. برنامه های کاربردی مبتنی بر ابر مانند Salesforce، ServiceNow و Workday فرآیندهای تجاری را ساده کرده، همکاری را تسهیل کرده و بهره وری نیروی کار را بهبود بخشیده اند. گارتنر تخمین می زند که تا سال 2025، بیش از 95 درصد از بارهای کاری دیجیتال جدید بر روی پلتفرم های بومی ابری مستقر خواهند شد که این رقم در سال 2021 30 درصد بود.

به تازگی، معرفی مدل معماری ابری چندتنه که در آن نمونه های متعدد یک برنامه در یک محیط مشترک عمل می کنند، به معنای عدم صدور مجوز دائمی یا قراردادهای بلندمدت است و توسعه دهندگان نرم افزار را قادر می سازد تا ویژگی های جدید را به طور مداوم و خودکار برای کاربران بدون نیاز به تلاش در بخش کاربران برای مدیریت ارتقاها ارائه دهند.

و همه چیز در حال بهتر شدن است و هزینه های خرید را کاهش می دهد: گارتنر پیش بینی می کند که تا سال ۲۰۲۵، ۷۰ درصد از اپلیکیشن های جدید توسعه یافته توسط سازمان ها از فناوری های کم کد یا بدون کد استفاده خواهند کرد که این رقم در سال ۲۰۲۰ کم تر از ۲۵ درصد خواهد بود.

به عنوان مثال، Salesforce اخیرا نسخه بتای عمومی را برای Code Builder، محیط توسعه یکپارچه مبتنی بر وب (IDE) جدید خود که بر روی AWS میزبانی شده است، راه اندازی کرده است. کاربران نیازی به نصب یا پیکربندی ابزارهای توسعه ندارند. آنها Code Builder را در مرورگرهای وب خود راه اندازی می کنند و می توانند شروع به کدنویسی کنند.

با توجه به پست وبلاگ Salesforce Developers که نسخه بتا را اعلام می کند، «Code Builder تمام ویژگی های یک IDE مدرن مانند تکمیل کد، بازسازی مجدد، جستجو و پشتیبانی از زبان ها و چارچوب های Salesforce را دارد. این برنامه با افزونه‌های Salesforce نصب شده ارائه می‌شود، بنابراین اگر از ابزار ما بر روی دسکتاپ خود استفاده کرده باشید، قبلاً یک حرفه‌ای خواهید بود.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در وی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.