نکاتی برای تقویت کردن حس شوخ طبعی

اشتراک گذاری مطالب علمی و اموزشی در اختیار کابران

نکاتی برای تقویت کردن حس شوخ طبعی

 تفاوت بین خنده دار و متوسط را بدانید

مسخره کردن کسی برای چیزهایی که نمی تواند آن ها را تغییر دهد، می تواند واقعا بد باشد. و حتی اگر این لطیفه ها ممکن است دیگران را بخنداند، فردی که هدف لطیفه قرار می گیرد می تواند واقعا خودآگاه شود و در عوض خلق و خوی آن ها را از بین ببرد. شما نمی خواهید این کار را بکنید.

شما می توانید بدون بدجنسی شوخی کنید. در مورد چیزی که می توانند به راحتی در مورد خودشان تغییر دهند جوک بسازید یا می توانید جوک های تحقیرآمیز خود را تا حدی انجام دهید و همیشه جوک هایی وجود دارند که قربانی ندارند.

کنایه و شوخ بودن می تواند به شما کمک زیادی کند تا مردم را بخندانید، اما… همیشه مخاطب خود را بدانید و بدانید چه زمانی باید متوقف شود.

 تمرین کنید

آخرین توصیه من تمرین است. کمدی چیزی است که در آن همه چیز به تحویل و زمان بندی خلاصه می شود. اگر تحویل و زمان بندی شما درست نباشد حتی خنده دارترین شوخی ها هم ممکن است درست از آب در بیایند. پس چگونه می توانید تحویل و زمان بندی خود را با تمرین بهبود ببخشید. به تمرین ادامه دهید. به گفتن این جوک ها ادامه دهید. تمرین چیزی است که برای افزایش هر مهارتی نیاز دارید. این جمله ای است که در کاراته آمده است:

"من از 1000 حرکتی که یک بار تمرین کرده اید نمی ترسم، از 1 حرکتی که 1000 بار تمرین کرده اید می ترسم."

پس ادامه دهید و این جوک ها را تمرین کنید. تحویل بهینه و زمان بندی که باعث خنده می شود را بیابید و بهتر است بروید.

بیشتر اوقات می توانید با دوستان خود یک به یک آزمایش کنید تا ببینید چقدر بامزه هستید. شما همچنین می توانید با انجام کارها و متوقف کردن تجزیه و تحلیل کاری که انجام داده اید، خود را بخندانید. هرچه بیشتر تمرین کنید راحت تر خواهید بود.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در وی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.