هر آنچه که باید در مورد تحصیل در رشته هنر بدانید

اشتراک گذاری مطالب علمی و اموزشی در اختیار کابران

هر آنچه که باید در مورد تحصیل در رشته هنر بدانید

راه های زیادی برای تحصیل هنر وجود دارد. آموزشگاه های هنری هر ساله پذیرای تعداد زیادی از دانش آموزان هستند با این امید که تصویرگر، طراح و... شوند.

در این مقاله به این موضوع می پردازیم که چگونه می توانید به یک هنرمند موفق تبدیل شوید. فرقی نمی کند که به هنرهای تجسمی مانند سرامیک، چاپ، هنرهای زیبا یا رسانه های دیجیتال علاقه مند باشید یا نه، مدارس زیادی برای این هنر وجود دارد و راه هایی برای دانش آموزان وجود دارد تا در رشته های مختلف کلاس های هنری برگزار کنند.

آموزش نقاشی در دبیرستان

چه برای سرگرمی و چه برای گرفتن مدرک هنری و تبدیل شدن به یک هنرمند حرفه ای، درس های مدرسه راه خوبی برای ورود به هنر است. برای بسیاری از دانش‌آموزان، آنها هنر را در دبستان و دبیرستان خوانده‌اند، زیرا هنر و طراحی در بریتانیا تا GCSE اجباری است، به این معنی که پس از ورود به سال دهم، باید هنر را انتخاب کنند.

در طول سال ۱۰ و ۱۱، دانش آموزان GCSEs را مطالعه می کنند.

دانش آموزان می توانند GCSE های دیگر خود از جمله هنر را انتخاب کنند. همه مدارس GCSE های یکسانی را ارائه نمی دهند اما همه آن ها باید حداقل یک GCSE هنر، یک GCSE طراحی و فن آوری، یک GCSE علوم انسانی و یک GCSE زبان خارجی مدرن ارائه دهند.

اگر به تحصیل هنر در دانشگاه فکر می کنید، قطعا باید هنر را در GCSE انتخاب کنید تا بتوانید یک سطح هنری یا BTEC را مطالعه کنید.

هنر سطح

هنگامی که تحصیلات اجباری را تمام کردید، این انتخاب را خواهید داشت که تحصیلات خود را در کلاس ششم (اگر مدرسه شما داشته باشد) یا کالج ادامه دهید. از آنجایی که هنر A Level برای اکثر مدارک هنری الزامی است، اگر قصد دارید پس از پایان تحصیلات بیشتر به ادامه تحصیل در هنر خود جدی بپردازید، احتمالاً می خواهید آن را به عنوان یکی از سطوح A خود انتخاب کنید.

از آنجایی که برای ورود به دانشگاه به سه یا چهار سطح A نیاز دارید، باید دروس دیگری را نیز مطالعه کنید و مطمئن شوید که نمرات خوبی در آنها کسب می کنید!

هنر باتک

با BTECs معمولا یکی از آن ها را مطالعه خواهید کرد زیرا معادل سه سطح A در نظر گرفته می شوند.

همانطور که مشاهده می کنید، دانش آموزان در مورد تحصیل هنر در دوره متوسطه چند گزینه پیش رو دارند. آموزش هنر ممکن است در آموزش اجباری کاهش یابد، اما اگر می خواهید لیسانس هنرهای زیبا تحصیل کنید، باید در مدرسه هنر بخوانید.

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در وی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.